Întrebări și răspunsuri

Ai întrebări și nu ai răspunsuri? Aici găsești întrebările cele mai frecvente. Dacă nu ai găsit răspunsul tău aici, nu ezită să contactezi serviciul nostru de asistență pentru clienți, care este disponibil în fiecare zi lucrătoare, între orele 9:00 și 17:30.

FAQ

Ce tipuri de livrare oferiți în România?

In România, livrăm cu companii de livrare Coletăria, DPD și Sameday.

In cât timp ajunge comanda mea?

Comenzile achitate și comenzile în numerar la livrare primite până la 11:30 într-o zi lucrătoare, sunt expediate în aceeași zi. Bunurile sunt livrate în două zile lucrătoare.

Care este costul de livrare?

Coletaria 16 RON, DPD 13 RON. Plata prin transfer bancar 0 CZK, prin card GoPay 0 CZK, Numerar la livrare 6,99 RON.

Cum pot plăti comandă?

Oferim metode de plata prin transfer bancar, cu card bancar sau numerar la livrare.

Care este numărul de cont pentru plata prin transfer bancar?

Transferă plata către numărul de cont: 0090166483090001 / RNCB (IBAN: RO03RNCB0090166483090001, BIC / SWIFT: RNCBROBU) la Banca Comerciala Romana S.A. Rugăm, include numărul tău de comandă ca simbol variabil al plății.

Cum înțeleg că produsul este valabil în stoc?

Dacă produsul este marcat „în stoc”, atunci mărfurile sunt de fapt în stoc și prin urmare, sunt gata pentru expediere imediată.

Dacă apare o problemă, cine pot contacta?

Dacă apar întrebări sau comentarii, rugăm să contactezi asistența noastră pentru clienți la info@xobeauty.ro sau sunați la +40 312 295 911 între orele 9:00 și 17:30 în zi lucrătoare.

Cum protejați datele personale?

Procesăm și protejăm datele personale ale clienților noștri în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 (Regulamentul general privind protecția datelor - așa-numitul „GDPR”). Mai multe detalii pot fi găsite în documentul „Informații privind prelucrarea datelor cu caracter personal, utilizarea cookie-uri și drepturile persoanelor vizate”, care este disponibil pe site-ul magazinului nostru electronic.

Ce ar trebui să fac în cazul în care mărfurile ajung deteriorate sau livrarea este incompletă?

În acest caz, rugăm să contactezi asistența clientelă la adresa info@xobeauty.ro cu numărul tău de comandă. De asemenea, poți găsi mai multe informații în secțiunea Reclamații.

Pot anula comanda mea?

Dacă dorești să anulezi comanda, rugăm să trimiți o solicitare de anulare cu numărul de comandă la info@xobeauty.ro și vom anula comanda.

Produsele sunt autentice?

Da, comandăm produsele noastre de la producători și distribuitori oficiali.

Care este garanția de returnare a banilor?

Cumpărătorul are dreptul să anuleze contractul de cumpărare în termen de 14 zile de la primirea bunului și să ne trimită mărfurile nedeteriorate înapoi. În cazul anulării contractului de cumpărare, vânzătorul restituie prețul de achiziție, inclusiv costul de livrare a mărfurilor primite de la cumpărător în cadrul contractului de cumpărare, și nu mai târziu de 7 zile expirării perioadei de examinare a mărfurilor, prin transfer bancar în contul desemnat de cumpărător. Cu toate acestea, dacă cumpărătorul a ales o altă livrare decât cea mai ieftină metodă de livrare a mărfurilor oferite de vânzător, vânzătorul va returna cumpărătorului costul de livrare a mărfurilor numai în suma corespunzătoare celei mai ieftine metode de livrare oferite.

Unde pot returna marfa în cazul anulării contractului de cumpărare?

Trimite produsul către Coletăria.ro, ID-ul magazinului online: 93770053, Drumul Osiei 53-55, 062395 București, România sau poți livra personal, la cel mai apropiat birou al Zásilkovny împreună cu un identificator, care-l va oferi asistență clientelă.

Cum funcționează garanția de 1 an pentru întoarcere?

Cumpărătorul care este și consumatorul are dreptul să retragă contractul de cumpărare în termen de un (1) an de la data primirii mărfii, fără a oferi un motiv. Cu toate acestea, cumpărătorul nu are dreptul la rambursare, în cazul dacă mărfurile livrate într-un pachet sigilat a fost eliminat de cumpărător, din motive igienice nu poate fi returnat și produsul (de exemplu, produse cosmetice și alte bunuri care intră în contact direct cu pielea).

Cum împachetați mărfurile?

Împachetăm mărfurile foarte atent, în folie cu bule și apoi într-o cutie pliabilă și mică de carton, care este umplută cu articole reciclabile.

Dacă mărfurile nu sunt în stoc dar doresc să comand?

Produsele care nu sunt în stoc sunt marcate cu informații „nu sunt în stoc”. Comandarea bunurilor care nu sunt în stoc nu este posibil. Prin urmare, este necesar să aștepți până ce va fi valabil în stoc.

Instagram #xobeauty

Urmărește-ne pe Instagram și nu ratează nicio știre, eveniment sau oferte exclusive.

@xobeauty_ro