Întrebări și răspunsuri

Ai întrebări și nu ai răspunsuri? Aici găsești întrebările cele mai frecvente. Dacă nu ai găsit răspunsul tău aici, nu ezită să contactezi serviciul nostru de asistență pentru clienți, care este disponibil în fiecare zi lucrătoare, între orele 9:00 și 17:30.

FAQ

Ce tipuri de livrare oferiți în România?

In România livrăm cu companiile de curierat Coletăria, DPD și Sameday.

In cât timp ajunge comanda mea?

Comenzile achitate și cele cu plată în numerar la livrare, primite până la 11:30 în zilele lucrătoare, sunt expediate în aceeași zi. Termenul de livrare cu Coletaria și DPD este două zile lucrătoare, cu Sameday - trei zile lucrătoare.

Care este costul de livrare?

Taxa de livrare: cu Coletaria 9 RON, cu DPD 13 RON, cu Sameday 13 RON.

Cum pot plăti comandă?

Oferim metode de plata prin transfer bancar, cu card bancar sau numerar la livrare. Plata prin transfer bancar 0 RON, prin card GoPay 0 RON, Numerar la livrare 6 RON.

Care este numărul de cont pentru plata prin transfer bancar?

Transferul urmează a fi efectuat în contul 0090166483090001 / RNCB (IBAN: RO03RNCB0090166483090001, BIC / SWIFT: RNCBROBU) la Banca Comerciala Romana S.A. Rugăm, include numărul tău de comandă ca simbol variabil al plății.

Cum înțeleg că produsul este valabil în stoc?

Dacă produsul este marcat „în stoc”, atunci mărfurile sunt de fapt în stoc și prin urmare, sunt gata pentru expediere imediată.

Dacă apare o problemă, cine pot contacta?

Dacă apar întrebări sau comentarii, rugăm să contactezi serviciul noastru suport clienți la info@xobeauty.ro,  sau sună la +40 312 295 911 între orele 9:00 și 17:30 în zilele lucrătoare.

Cum protejați datele personale?

Procesăm și protejăm datele personale ale clienților noștri în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 (Regulamentul general privind protecția datelor - așa-numitul „GDPR”). Mai multe detalii pot fi găsite în documentul „Informații privind prelucrarea datelor cu caracter personal, utilizarea cookie-uri și drepturile persoanelor vizate”, care este disponibil pe site-ul magazinului nostru electronic.

Ce ar trebui să fac în cazul în care mărfurile ajung deteriorate sau livrarea este incompletă?

În acest caz, rugăm să contactezi serviciul suport clienți la adresa info@xobeauty.ro cu numărul tău de comandă. De asemenea, poți găsi mai multe informații în secțiunea Reclamații.

Pot anula comanda mea?

Dacă dorești să renunți la comandă, rugăm să trimiți o solicitare în acest sens cu numărul acesteia la info@xobeauty.ro și vom anula comanda respectivă.

Produsele sunt autentice?

Da, comandăm produsele noastre de la producători și distribuitori oficiali.

Care este garanția de returnare a banilor?

Cumpărătorul are dreptul să se retragă din contractul de cumpărare în termen de 14 zile de la primirea bunurilor și să ne trimită mărfurile nedeteriorate înapoi. În cazul anulării contractului de cumpărare, vânzătorul restituie prețul de achiziție, inclusiv costul de livrare a mărfurilor primite de la cumpărător în cadrul contractului de cumpărare, și nu mai târziu de 7 zile de la expirarea perioadei de examinare a mărfurilor, prin transfer bancar în contul desemnat de cumpărător. Cu toate acestea, dacă cumpărătorul a ales o altă livrare decât cea mai ieftină metodă de livrare a mărfurilor oferite de vânzător, vânzătorul va returna cumpărătorului costul de livrare a mărfurilor numai în suma corespunzătoare celei mai ieftine metode de livrare oferite.

Unde pot returna marfa în cazul anulării contractului de cumpărare?

Trimite produsul către Coletăria.ro, ID-ul magazinului online: 93770053, Drumul Osiei 53-55, 062395 București, România sau poți preda coletul personal la cel mai apropiat punct de injectare al Coletăriei împreună cu numărul de identificare, pe care-l va oferi serviciul suport clienți.

Cum funcționează garanția de 1 an pentru întoarcere?

Cumpărătorul, care este și consumător, are dreptul să se retragă din contractul de cumpărare în termen de un (1) an de la data primirii mărfii, fără a oferi un motiv. Cu toate acestea, cumpărătorul nu are dreptul la returnarea produselor în cazul în care ambalajul original sigilat a fost eliminat de cumpărător, de asemenea, unele produse nu pot fi returnate din motive igienice (de exemplu, produsele cosmetice și alte bunuri care intră în contact direct cu pielea).

Cum împachetați mărfurile?

Împachetăm mărfurile cu mare grijă, în folie cu bule și apoi într-o cutie mică pliabilă de carton, care este umplută cu articole reciclabile.

Dacă mărfurile nu sunt în stoc dar doresc să comand?

Produsele care nu sunt în stoc sunt marcate cu informații „nu sunt în stoc”. Nu este posibil de a comanda bunurile care nu sunt disponibile. Prin urmare, este necesar să aștepți până produsul respectiv va apărea din nou în stoc.

Instagram #xobeauty

Urmărește-ne pe Instagram și nu ratează nicio știre, eveniment sau oferte exclusive.

@xobeauty_ro