Reclamație

Rezilierea contractului - garanția de returnare a banilor

Fiecare cumpărător are dreptul să anuleze contractul de cumpărare în termen de 14 zile de la primirea bunului și să ne trimită mărfurile nedeteriorate înapoi. În cazul anulării contractului de cumpărare, vânzătorul restituie prețul de achiziție, inclusiv costul de livrare a mărfurilor primite de la cumpărător în cadrul contractului de cumpărare, și nu mai târziu de 7 zile expirării perioadei de examinare a mărfurilor, prin transfer bancar în contul desemnat de cumpărător. Cu toate acestea, dacă cumpărătorul a ales o altă livrare decât cea mai ieftină metodă de livrare a mărfurilor oferite de vânzător, vânzătorul va returna cumpărătorului costul de livrare a mărfurilor numai în suma corespunzătoare celei mai ieftine metode de livrare oferite. Mai multe informații pot fi găsite în articolul 7 din Termeni comerciali.

Reclamație bunurilor deteriorate sau rupte

Fiecare dintre cumpărătorii noștri are dreptul să facă reclamație mărfurilor deteriorate sau rupte în 24 de luni de la primire. Reclamație nu acoperă uzura produsului atunci când este utilizat în mod normal. În caz de reclamație, rugăm să trimiteți o fotografie a produsului defect (dacă este posibil) la adresa de e-mail: info@xobeauty.ro. Dacă cererea este confirmată, un nou produs de înlocuire va fi trimis cumpărătorului. Ne rezervăm dreptul de a solicita returnarea mărfurilor deteriorate. În acest caz, cumpărătorul are dreptul la o restituire a celei mai ieftine livrări a mărfii înapoi către vânzător. Termenul legal de soluționare a unei creanțe este de 30 de zile calendaristice. Pentru mai multe informații, consultați articolul 8 Termeni de tranzacționare.

Daune aduse mărfurilor de către serviciul de livrare

Te sfătuim să verifici marfa / expedierea la predarea transportatorului și în caz de semne de deteriorare, să nu preiai pachetul sau să indici deteriorarea ambalajului sau a produsului direct în raportul de acceptare al transportatorului. Dacă preiai marfa, rugăm să ne contactezi în termen de 24 de ore de la primirea mărfurilor deteriorate la adresa: info@xobeauty.ro. La contactare este necesar să indici numărul comenzii sau facturii și atașează o fotografie a ambalajului deteriorat înainte de a despacheta produsul, după ce poți despacheta și verifica produsele. În cazul în care alegi transportator Coletarie sau DPD este întotdeauna necesar să despachetezi și să verifici pachetul direct la sucursala Coletarie sau DPD. În caz de deteriorare a mărfurilor de transportător, este necesar să raportezi direct la sediul acesteia. În momentul în care marfa părăsește spațiile Coletarie sau DPD nu se mai poate solicita daune pentru mărfurile cauzate de transportător. Fiecare produs este înfășurat cu atenție într-un înveliș cu bule și într-o cutie umplută cu material de protecție, deși se poate întâmpla ca transportatorul să deterioreze coletul.

Adresa pentru trimiterea articolului deteriorat/ returnare:

Trimite produsul către Coletăria.ro, ID-ul magazinului online: 93770053, Drumul Osiei 53-55, 062395 București, România sau poți livra personal, la cel mai apropiat birou Coletăria împreună cu un identificator, care-l va oferi asistență clientelă.

Formular de retragere din contractul de cumpărare
Formularul pentru reclamație