Reclamație

Rezilierea contractului - garanția de returnare a banilor

Fiecare cumpărător are dreptul să anuleze contractul de cumpărare în termen de 14 zile de la primirea produselor și să ne trimită mărfurile nedeteriorate înapoi. În cazul anulării contractului de cumpărare, vânzătorul restituie prețul de achiziție, inclusiv costul de livrare a mărfurilor primite de la cumpărător în cadrul contractului de cumpărare, și nu mai târziu de 7 zile după expirarea perioadei de examinare a mărfurilor, prin transfer bancar în contul desemnat de cumpărător. Cu toate acestea, dacă cumpărătorul a ales o altă livrare decât cea mai ieftină metodă de livrare a mărfurilor oferite de vânzător, vânzătorul va returna cumpărătorului costul de livrare a mărfurilor numai în suma corespunzătoare celei mai ieftine metode de livrare oferite. Mai multe informații pot fi găsite în articolul 7 din Termeni comerciali.

Reclamație bunurilor deteriorate sau rupte

Fiecare dintre cumpărătorii noștri are dreptul să facă reclamație mărfurilor deteriorate sau rupte în termen de 24 de luni de la primire. Reclamație nu acoperă uzura produsului atunci când este utilizat în mod normal. În caz de reclamație, rugăm să trimiteți o fotografie a produsului defect (dacă este posibil) la adresa de e-mail: info@xobeauty.ro. Dacă cererea este confirmată, un nou produs de înlocuire va fi trimis cumpărătorului. Ne rezervăm dreptul de a solicita returnarea mărfurilor deteriorate. În acest caz, cumpărătorul are dreptul la restituire pentru livrarea obișnuită a mărfii înapoi către vânzător. Termenul legal de soluționare a unei reclamații este de 30 de zile calendaristice. Pentru mai multe informații, consultați articolul 8 din Termeni de tranzacționare.

Daune aduse mărfurilor de către serviciul de livrare

Te sfătuim să verifici marfa / coletul la predarea transportatorului și în caz de semne de deteriorare, să nu preiei pachetul sau să indici deteriorarea ambalajului sau a produsului direct în raportul de acceptare al transportatorului. Dacă preiei marfa deteriorată, te rugăm să ne contactezi în termen de 24 de ore de la primirea ei la adresa: info@xobeauty.ro. La contactare este necesar să indici numărul comenzii sau facturii și să atașezi o fotografie a ambalajului deteriorat înainte de a despacheta produsul și o fotografie după despachetarea lui la care este vizibilă deteriorarea acestui produs. În cazul în care alegi transportator Coletăria.ro sau DPD este întotdeauna necesar să despachetezi și să verifici pachetul direct la sediul Coletăria.ro sau DPD. În caz de deteriorare a mărfurilor de transportător, este necesar să raportezi direct la sediul acesteia. În momentul în care marfa părăsește spațiile Coletăria.ro sau DPD nu se mai poate solicita daune pentru mărfurile cauzate de transportător. Fiecare produs este înfășurat cu atenție într-un înveliș cu bule și într-o cutie umplută cu material de protecție, deși se poate întâmpla că transportatorul să deterioreze coletul.

Adresa pentru trimiterea articolului deteriorat/ returnare:

Există două opțiuni:

1) Trimite produsul către Coletăria.ro.
La adreasa: ID-ul magazinului online XO Beauty: 93770053, Drumul Osiei 53-55, 062395 București, România.

2) Livrează personal.
La cel mai apropiat birou Coletăria împreună cu un identificatorul magazinului online XO Beauty: 93770053.

Formular de retragere din contractul de cumpărare
Formularul pentru reclamație